Home » , , , , » Grusomme Mig (2010) Fuld Streaming

Grusomme Mig (2010) Fuld Streaming

Fuld film streaming Grusomme Mig i high definition kvalitet. Spille film Grusomme Mig i HD-video. Spille streaming Grusomme Mig i video i høj kvalitet. Se streaming Grusomme Mig i top videoformat. Download fuld Grusomme Mig i bedste video format.


Du vil opdage, at komplet beskrivelse af Grusomme Mig nedenfor:
  • Original titel : Despicable Me
  • Film titel : Grusomme Mig
  • År for film : 2010
  • Genrer af film : Animation, Familie,
  • Status for film : Released
  • Udgivelsesdato for film : 2010-07-08
  • Virksomheder af film : Illumination Entertainment, Universal Pictures,
  • Landene i film : United States of America,
  • Sprog af film : English,
  • Varighed film : 95 Min
  • Gennemsnitlig stemme af film : 7
  • Youtube ID film : RXZY_XRjABs
  • Oversættelse af film : EN,DE,IT,NL,RU,FR,ES,PT,ZH,HU,CS,TR,FA,FI,SV,EL,DA,HE,SR,SL,PL,NO,SK,UK,KO,BG,JA,RO,
  • Cast af film :James Kyson (Additional Voices (voice) (as James Kyson Lee)), Ken Jeong (Talk Show Host (voice)), Charles Bright (Additional Voices (voice)), Katie Leigh (Additional Voices (voice)), Rob Huebel (Anchorman (voice)), Pierre Coffin (Tim the Minion / Bob the Minion / Mark the Minion / Phil the Minion / Stuart the Minion (voice)), Debi Mae West (Additional Voices (voice)), Holly Dorff (Additional Voices (voice)), Al Rodrigo (Additional Voices (voice)), Jemaine Clement (Jerry the Minion (voice)), Mindy Kaling (Tourist mom (voice)), Ranjani Brow (Additional Voices (voice)), Miranda Cosgrove (Margo (voice)), Jakob Roston (Additional Voices (voice)), Kristen Wiig (Miss Hattie (voice)), Elsie Kate Fisher (Agnes (voice)), Chris Renaud (Dave the Minion (voice)), Ken Daurio (Egyptian Guard (voice)), Jackie Gonneau (Additional Voices (voice)), Steve Carell (Gru (voice)), Scott Menville (Additional Voices (voice)), Will Arnett (Mr. Perkins (voice)), Danny McBride (Fred McDade (voice)), Jason Segel (Vector (voice)), Tony Lee (Additional Voices (voice)), Julie Andrews (Gru's Mother (voice)), Jack McBrayer (Carnival Barker / Tourist Dad (voice)), Dana Gaier (Edith (voice)), John Hans Tester (Additional Voices (voice) (as Hans Tester)), Russell Brand (Dr. Nefario (voice)), Edie Mirman (Additional Voices (voice)), Wendy Hoffman (Additional Voices (voice))

1323594

Grusomme Mig er bedst film fra Illumination Entertainment, Universal Pictures, sammen med en beskrivelse af filmen er "I et dystert, dunkelt hus bor Gru. Og Gru er en grusom type. Han er så grusom, at han har udtænkt en plan, som vil chokere hele verden: Han vil stjæle månen. Intet kan stoppe Gru, for han bruger både krympestråler, frysestråler og tungt armerede køretøjer og luftfartøjer til at rydde eventuelle modstandere af vejen. Men så møder han de tre forældreløse piger Agnes, Edith og Margo. Og de synes ganske overraskende, at Gru har faderpotentiale.". Filmen er produceret med fremragende grafisk kvalitet, bedste lydkvalitet og bedste bedste skuespillere.

Hvis nogensinde jeg første finde ud af om denne film er jeg ikke helt sikker hvis jeg såsom idé eller ingen. Efter at have set det Dette kan bruges at tale at virkelig gerne. Jeg anbefaler stærkt denne film for de mennesker, der foretrækker denne specifikke genre Animation, Familie, . Du kan muligvis ser det uden at bruge en skilling ved blot klikke indsende og tilmeld, er i stand ser ubegrænset nyeste filmtitler uden omkostninger.

... Se fuld film Grusomme Mig i HD-kvalitet 1080p ....




Producer : Janet Healy, Screenplay : Ken Daurio, Editor : Pamela Ziegenhagen-Shefland, Story : Sergio Pablos, Original Music Composer : Pharrell Williams, Producer : John Cohen, Screenplay : Cinco Paul, Director : Chris Renaud, Original Music Composer : Heitor Pereira, Executive Producer : Nina Rappaport, Producer : Christopher Meledandri, Editor : Gregory Perler, Executive Producer : Sergio Pablos, Production Design : Yarrow Cheney, Director : Pierre Coffin, Art Direction : Eric Guillon
Ja, nu du kan se film hensyn Grusomme Mig fuldt længde og find den forbindelse til dette film Grusomme Mig i high definition-format.


Tags: duringcreditsstinger, minions, gru,

Share this article :

0 kommentarer:

Send en kommentar

 
Support : Copyright © 2013. familien movie - All Rights Reserved